مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:272022-01-25اجتماعي

احیای 91 هکتاری جنگل تخریب شده لیشک سیاهکل


رییس اداره آموزش و ترویج منابع طبیعی گیلان، با اشاره به اجرای پروژه بانی جنگل در شهرستان سیاهکل، گفت: این پروژه به مدت پنج سال احیا و غنی سازی بخشی از جنگل تخریب یافته منطقه لیشک - حوزه 24 ملکرود به مساحت 91.

- 5 هکتار را دنبال می کند.

خلیل محمدی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری کارگاه رویکردی بر مشارکت NGO ها در منابع طبیعی و تور آموزشی - ترویجی بازدید از پروژه بانی جنگل در منطقه لیشک شهرستان سیاهکل خبر داد و اظهار کرد: این تور با حضور مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان و اعضای شبکه سازمان های مردم نهاد غیر دولتی محیط زیست و منابع طبیعی استان برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای طرح کاروان نیکوکاری در حاشیه این تور آموزشی و ترویجی با حضور هشت نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان، افزود: فاز نخست این طرح با رویکرد اجتماع محور در راستای حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی و با مشارکت و بهره مندی از ظرفیت مردمی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در سطح روستای لیشک اجرا خواهد شد.

رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین آحاد جامعه، ظرفیت سازی و توان افزایی ذی نفعان، دست اندرکاران، جوامع محلی و بهره برداران در راستای توسعه پایدار منابع طبیعی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 91 هکتاری جنگل تخریب شده لیشک سیاهکل

احیای 91 هکتاری جنگل تخریب شده لیشک سیاهکل